5/5/09

Ελληνίδες και Διαδίκτυο

Την τελευταία τετραετία (2005-2008), τα ποσοστά των γυναικών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έχει διπλασιαστεί. Ανέρχεται στο 32% (έναντι 46% των ανδρών).
Η διαφορά μεταξύ γυναικών και ανδρών μειώνεται πολύ στις μικρότερες ηλικίες. Ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 16-25, η διαφορά από τις 10 ποσοστιαίες μονάδες που ήταν το 2005, μειώθηκε περίπου στις 2 ποσοστιαίες μονάδες το 2008.
Διαφορά χρήσης του Διαδικτύου διαπιστώνεται ως προς το τόπο διαμονής των γυναικών. Οι γυναίκες των μητροπολιτικών κέντρων χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερο βαθμό τις νέες τεχνολογίες (Αθήνα 46%, Θεσσαλονίκη 41%) σε σχέση με τις γυναίκες που κατοικούν σε αστικές και αγροτικές περιοχές (27% και 23% αντίστοιχα).
Καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο το 58% των γυναικών χρηστών στην Ελλάδα. Κύριοι λόγοι χρήσης του Διαδικτύου για τις γυναίκες (όσο και για τους άνδρες) παραμένουν η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και η αποστολή e-mail. Μεγαλύτερα ποσοστά εμφανίζουν οι γυναίκες ως προς τους άνδρες σε ότι αφορά την αναζήτηση πληροφοριών υγείας και εκπαίδευσης.
Η μέση ετήσια αύξηση χρήσης του Διαδικτύου για τις Ελληνίδες βρίσκεται στο 29,4% και είναι ο ψηλότερος στις χώρες της Ε.Ε. Οι Ελληνίδες όμως που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο συνεχίζουν να υπολείπονται του Ευρωπαϊκού μέσου όρου (32% έναντι 57%).
Πηγή: Παρατηρητήριο για την κοινωνία της πληροφορίας

2 σχόλια:

  1. Το διαδίκτυο ταιριάζει πολύ περισσότερο στην γυναίκα παρά στον άνδρα!
    Η εικόνα μετράει λιγότερο από ότι η προσωπικότητα του χρήστη...
    Είναι εργαλείο λογικής που βάζει φραγμό στην παρόρμηση και το πάθος, είναι η έμπρακτη επιβεβαίωση του Διογένη και του ανεξίτηλου στο χρόνο μηνύματός του
    "ΕΣΒΗΣΜΕΝΗ ΤΗ ΛΥΧΝΙΑ ΠΆΣΑ ΓΥΝΉ ΟΜΟΙΑ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ένα διαρκές "πάρτι μεταμφιεσμένων" σαν αυτό στο Πατρινό καρναβάλι! Ένας θεσμός παλιός και πάντα επίκαιρος του λαού μας...
    Το "ραντεβου στα τυφλα"
    σε όλο του το μεγαλείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή