Περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους χρησιμοποιούν πλέον τακτικά το Ίντερνετ, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε και υπογραμμίζει την ανάδυση μιας «ψηφιακής γενιάς» που είναι πολύ δραστήρια στο Διαδίκτυο, αλλά ελάχιστα πρόθυμη να πληρώσει για τις υπηρεσίες που της παρέχονται εκεί.
Σύμφωνα με μια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, 56% των Ευρωπαίων έγιναν το 2008 τακτικοί χρήστες του Ίντερνετ, σημειώνοντας άλμα κατά ένα τρίτο σε σύγκριση με το 2004, ενώ τα μισά νοικοκυριά και πάνω από το 80% των επιχειρήσεων διαθέτουν σύνδεση υψηλής ταχύτητας. Οι πιο σταθεροί χρήστες του Ίντερνετ είναι οι κάτω των 24 ετών: 66% εξ' αυτών το χρησιμοποιούν κάθε ημέρα, έναντι μόνο 43% στο σύνολο του πληθυσμού της ΕΕ.
Επίσης, το 73% των ηλικίας 16-24 ετών κατέφυγαν μέσα στους 3 τελευταίους μήνες σε υπηρεσίες δημιουργίας και μοιράσματος περιεχομένων στο Ίντερνετ, δηλαδή οι διπλάσιοι από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (35%). «Μια νέα γενιά Ευρωπαίων που κατέχει το Διαδίκτυο και είναι έτοιμη να εφαρμόσει τους νεωτερισμούς του κάνει την εμφάνισή της. Αυτοί οι αυτόχθονες της ψηφιακής τεχνολογίας αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό δυναμικό για την ανάπτυξη της Ευρώπης», υπογραμμίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Όμως, αναφέρει ακόμη ότι «αυτοί οι νεαροί χρήστες βρίσκονται επίσης σε απόσταση από τον υπόλοιπο πληθυσμό όσον αφορά τη στάση τους έναντι της πληρωμής για online περιεχόμενα και της αντίληψής τους ότι πολλές από τις υπηρεσίες και τα περιεχόμενα είναι διαθέσιμα δωρεάν στο Ίντερνετ ή απλώς με αντάλλαγμα το αντίτιμο για μια απεριόριστη σύνδεση».
Έτσι «η ψηφιακή γενιά φαίνεται απρόθυμη να βάλει το χέρι στο πορτοφόλι για να κατεβάσει ή να συμβουλευτεί online περιεχόμενα όπως βίντεο ή μουσική": 33% υποστηρίζουν ότι δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το παραμικρό, δηλαδή οι διπλάσιοι από το μέσο όρο της ΕΕ.
Ωστόσο, «βρίσκονται στην πραγματικότητα στους κόλπους αυτής της γενιάς, αναλογικά διπλάσιας σε μέγεθος από τον υπόλοιπο πληθυσμό που έχει ήδη πληρώσει γι' αυτού του τύπου τις υπηρεσίες (10% των νεαρών χρηστών έναντι 5% του συνόλου του πληθυσμού της ΕΕ)», υπογραμμίζει η ΕΕ. «Είναι επίσης περισσότερο διατεθειμένοι να πληρώσουν για να έχουν μια υπηρεσία ανώτερης ποιότητας ή μια πιο ενδιαφέρουσα τιμή απ' ό,τι σ' ένα πραγματικό κατάστημα».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου