18/12/09

Χάος στις αποσπάσεις εκπαιδευτικών

Αποφασισμένη να βάλει τάξη στο χάος που επικρατεί με το σύστημα τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών (διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις) δηλώνει η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της «παρανοϊκής», όπως τη χαρακτήρισε σε χθεσινή συνέντευξη στον Flash, κατάστασης που επικρατεί είναι ότι στον νομό της Σάμου το 52% των διορισμένων εκπαιδευτικών δεν είναι στις αίθουσες, καθώς είτε είναι αποσπασμένοι σε γραφεία και υπηρεσίες είτε είναι σε εκπαιδευτικές και κάθε είδους άδειες (αναρρωτικές, γονικές).
«Αυτή τη στιγμή είναι σε διαβούλευση ένα θεσμικό πλαίσιο που θα αλλάξει όλο αυτό το σύστημα. Πρέπει να βάλουμε μία τάξη στο πώς διορίζονται και είναι στο ΑΣΕΠ και θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία, όπου κι αν την έχουν κάνει.
Είναι λοιπόν η εξέταση η αντικειμενική, που δε θα εξαιρείται κανένας», σημείωσε η υπουργός. Αναφερόμενη ειδικά στο θέμα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών, τόνισε ότι σήμερα ανέρχονται στις 18.000, γίνονται χωρίς κριτήρια και πολλές φορές είναι «εξωφρενικές»

18 νόμοι...
Την ίδια ώρα, υπάρχουν 18 νόμοι που καθορίζουν το καθεστώς μετάθεσης των εκπαιδευτικών. «Υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια και μετά αρχίζουν οι εξαιρέσεις. Εξαιρέσεις επί των εξαιρέσεων, επί των εξαιρέσεων», σημείωσε.
Το θέμα συζητήθηκε και στη συνάντηση που είχε το δ.σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος χθες -ημέρα 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης του κλάδου- με την υφυπουργό Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, η οποία τόνισε ότι το κείμενο διαβούλευσης του υπουργείου Παιδείας αποτελεί βάση συζήτησης και ζήτησε τις προτάσεις της ΔΟΕ.
Σε ό,τι αφορά το αίτημα των δασκάλων για αύξηση των αποδοχών τους, η υφυπουργός αναγνώρισε την αδικία που υφίστανται σε σχέση με τον δημόσιο τομέα και μίλησε για την καθιέρωση Ενιαίας Αρχής Πληρωμών στο δημόσιο και Ενιαίου Μισθολογίου. Τέλος, για την ειδική αγωγή, η κ. Χριστοφιλοπούλου δήλωσε ότι τα σεμινάρια των 400 ωρών θα καταργηθούν και δεν θα αποτελούν προσόν διορισμού.
Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου