21/7/10

Επιστολή στην υπουργό Παιδείας για τις μετεγγραφές και τη διατήρηση τριών σπιτιών σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη

ΕΠΙΣΤΟΛΗ στην Υπουργό Παιδείας

Θέλω να επικοινωνήσω μαζί σας για να σας επισημάνω μια αδικία που κατά τη γνώμη μου γίνεται στο νόμο για τις μεταγραφές φοιτητών.

Η κόρη μου σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη στη ΣΣΑΣ-Ιατρικό και ο γιός μου σε περιφερειακό πανεπιστήμιο (Πάτρα).

Είμαστε οικογένεια μισθωτών  από την Αθήνα και οι δυσκολίες να σπουδάζουμε δύο παιδια  σε διαφορετικές πόλεις τις υπόλοιπης Ελλάδας είναι πολύ μεγάλες και αξεπέραστες.

Η κόρη μου δεν μπορεί να φύγει με μεταγραφή από τη Θεσσαλονίκη  και για την οποία διατηρούμε νοικιασμένο σπίτι.


Ο νόμος όμως στερεί το δικαίωμα από το άλλο μου παιδί να πάει στη Θεσσαλονίκη,αφού εξαιρεί το νομό Θεσσαλονίκης από τις μεταγραφές.

Με την ψήφιση του νόμου ζητάμε  να αρθεί αυτή η αδικία, ώστε να μπορέσει το ένα παιδί μας να πάει στη Θεσσαλονίκη.

Δε ζητάμε να έρθει στην Αθήνα,όπως γίνεται μαζικά σε άλλες περιπτώσεις.

Ζητάμε τα τρία σπίτια να γίνουν δύο.
Είναι δίκαιο και μία ανάσα για την οικογένειά μας.

Θα ήθελα να μάθω με όλο το σεβασμό,γιατί θεωρούμαστε προνομοιούχοι εμείς οι δίτεκνοι,που δε μας δίνεται η δυνατότητα μέσα σε αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον το δικαίωμα μεταγραφής,παρά μόνο σε περιφερειακά πανεπιστήμια.

Δηλαδή μια οικογένεια που σπουδάζει δύο παιδιά σε περιφερειακά πανεπιστήμια έχει μεγαλύτερη ανάγκη από μια άλλη οικογένεια που σπουδάζει το ένα παιδί στη Θεσσαλονίκη και το άλλο σε άλλη πόλη της περιφέρειας;

Πρέπει να πάρετε υπ΄όψη την οικονομική κρίση και τη μεγάλη μείωση που είχαν φέτος οι μισθοί μας αφού εγώ και ο συζυγός μου είμαστε υπάλληλοι.

Αν ήταν άλλες οι συνθήκες ίσως να μη φτάναμε στο σημείο αυτό.

Ειναι δύσκολο να διατηρούμε τρία σπίτια σε τρείς πόλεις της Ελλάδας.
Δε ξέρω τι να θεωρήσω τον εαυτό μου.

Τυχερή που έχω δύο αριστούχα παιδιά ή άτυχη αφού δε μπορώ να τα σπουδάσω λόγω οικονομικής κρίσης στις σχολές που αυτά θέλουν;
Αυτό το αίσθημα αδικίας ζητάω από σας και την κυβέρνηση να διορθώσετε.
Ο Νόμος θα πρέπει να είναι δίκαιος και να αντιμετωπίζει την κάθε περίπτωση με ισονομία. Κανένας δε δικαιούται  να έχει την εύνοιά του.
                                                                                        Σας ευχαριστώ
Επικοινωνία
kounadini@gmail.com
Τηλ. 210-9230474
      6948-173427

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου