9/3/10

Η βάση του 10 και η... κολοκυθιά

- Γιατί να είναι δέκα;.

- Πόσο θέλεις να είναι;

- Να είναι οκτώ.

- Γιατί να είναι οκτώ;.

- Πόσο θέλεις να είναι;

- Να είναι εννιά...

Το παιδικό παιχνίδι της κολοκυθιάς θυμίζει ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεται το Υπ. Παιδείας το ζήτημα της κατάργησης της βαθμολογικής βάσης του 10 στις πανελλαδικές εξετάσεις για την πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Έτσι, παρά την προεκλογική δέσμευση για την κατάργηση αυτού του μέτρου, που τίποτε θετικό δεν έχει προσφέρει επί της ουσίας στη βελτίωση της εκπαίδευσης, κάποια στοιχεία δείχνουν ότι η βάση θα διατηρηθεί, έστω και ελαφρώς κουτσουρεμένη. Τα σενάρια για την πιθανή «λύση» που θα προταθεί δίνουν και παίρνουν. Ένα από αυτά προβλέπει τη μείωση της βάσης με όριο ασφάλειας το 8 και την τελική διαμόρφωσή της στο μισό του μέσου όρου της βαθμολογίας των πρώτων πέντε πρώτων εισακτέων του συγκεκριμένου τμήματος. Ένα δεύτερο προβλέπει τη διατήρηση της βάσης του 10, αλλά ταυτόχρονα επανακατανομή όσων από τις θέσεις παραμείνουν κενές εξαιτίας αυτού του μέτρου σε ένα δεύτερο γύρο επιλογής. Φαίνεται, τελικά, ότι ή το μέτρο αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικό ή η κυβέρνηση εξαιρετικά αδύναμη να τιμήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις.
Πηγή: Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου