7/11/10

Οκτώ στους 10 Ελληνες «κόβουν» αγορά ρούχων και διασκέδαση

Καμία δυνατότητα δεν έχει η Ελλάδα να εξέλθει από την κρίση το ερχόμενο δωδεκάμηνο, εκτιμά το 71% των Ελλήνων που συμμετείχαν σε έρευνα της Nielsen, με θέμα την καταναλωτική εμπιστοσύνη σε όλο τον κόσμο.
Καμία δυνατότητα δεν έχει η Ελλάδα να εξέλθει από την κρίση το ερχόμενο δωδεκάμηνο, εκτιμά το 71% των Ελλήνων που συμμετείχαν σε έρευνα της Nielsen, με θέμα την καταναλωτική εμπιστοσύνη σε όλο τον κόσμο. Το 88% εκτιμά ότι η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ποσοστό που είναι από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Αντίστοιχα, το 56% των καταναλωτών παγκοσμίως θεωρεί ότι η χώρα του βρίσκεται σε ύφεση, ενώ για το 48% δεν υπάρχει ελπίδα ανάκαμψης το επόμενο δωδεκάμηνο.
Η Παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη επιδεινώθηκε κατά 2 μονάδες σε σχέση με την έρευνα που έγινε το προηγούμενο εξάμηνο και περιορίστηκε στις 90 μονάδες.

Επιφυλακτικοί 
Η Ελλάδα, με 57 μονάδες παραμένει στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ η επίδοσή της αυτή αποτελεί το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της. Ειδικότερα στην Ευρώπη, σε κατάσταση ύφεσης παραμένουν οι χώρες του Νότου, όπου οι καταναλωτές γίνονται ακόμη πιο επιφυλακτικοί στις αγορές τους. Η οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ένα ποσοστό (40%) που είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη.
Απασχόληση 
Αμέσως μετά ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασιακή ασφάλεια (34%), την αύξηση των λογαριασμών των ΔΕΚΟ (21%) και τα χρέη των νοικοκυριών (18%).
Επιπλέον, το 23% των Ελλήνων δηλώνει πως δεν μένουν καθόλου διαθέσιμα χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών καταναλωτικών αναγκών. Οι τομείς που πλήττονται περισσότερο από την οικονομική κρίση είναι η διασκέδαση εκτός σπιτιού και η αγορά ρούχων. Το 82% και το 75% αντίστοιχα δηλώνει πως θα περιορίσει τα έξοδα σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, το 58% δηλώνει ότι επιλέγει φθηνότερες μάρκες καταναλωτικών προϊόντων για να αντεπεξέλθει στην κρίση.
Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου