2/2/11

Με τη βοήθεια των δήμων ο σχολικός Καλλικράτης


Τη συνδρομή των δημάρχων όλης της χώρας, οι οποίοι θα καταγράψουν τις πραγματικές ανάγκες της κάθε περιοχής, ζητεί με επιστολή της η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου προκειμένου να διαμορφωθεί ο νέος σχολικός χάρτης μετά τις συνενώσεις και τις καταργήσεις σχολείων.
Η υφυπουργός ζητεί από τους δήμους να συνεργαστούν με τους διευθυντές εκπαίδευσης, τους προϊσταμένους παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης και τους σχολικούς συμβούλους ώστε να συνδιαμορφώσουν τις προτάσεις τους.
Τα κριτήρια συνένωσης είναι οι κτιριακές υποδομές - εγκαταστάσεις και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και χώρων εξοπλισμού στο σχολείο μετακίνησης. Επιπλέον, εκτιμάται η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο λαμβάνοντας υπόψη:
* Τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής, το οδικό δίκτυο, τις καιρικές συνθήκες και τη διάρκεια κάλυψης της διαδρομής η οποία για τις δυσπρόσιτες περιοχές δεν μπορεί να υπερβαίνει τη μισή ώρα για τα Δημοτικά σχολεία και τα 3/4 της ώρας για Γυμνάσια και Λύκεια.

Για τις ορεινές και μικρές νησιωτικές περιοχές θα εξεταστεί χωριστά η κάθε περίπτωση και θα ενταχθεί σε οργανωτική δομή μικρής σχολικής μονάδας.
* Οι σχολικές μονάδες που θα συνενωθούν θα αποτελούν ενιαία σχολική μονάδα χωρίς παραρτήματα ή λυκειακές τάξεις.
* Σε περίπτωση κατάργησης μιας ή περισσότερων σχολικών μονάδων, ιδρύεται νέα σχολική μονάδα, εάν οι συνθήκες το υπαγορεύουν, σε περιοχή όπου συγκεντρώνεται μεγαλύτερος αριθμός μαθητών.
* Σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούν σε ενιαίο χώρο ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας ενοποιούνται σε μία σχολική μονάδα με βάση τα παραπάνω κριτήρια.
Πηγή: Ελευθεροτυπία (Ο.ΛΙΑ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου